sobota, 22 lutego 2014

Zaczynamy?

Hej!
Długo chodził za mną pomysł stworzenia bloga. Hmm... Powinnam powiedzieć kolejnego bloga. Co się stało z poprzednim? Prowadziłam go z przyjaciółką, ale czułam, że nie chce żeby wyglądał tak jak wygląda. Po prostu wydawało mi się, że nie jest... mój. Dlatego zaczynam jeszcze raz! ;)
Jeśli chodzi o tematykę... Ja jestem absolutnym kosmetycznym freakiem, więc postów o takiej tematyce będzie na pewno sporo :) Tym bardziej, że w głowie mam milion pomysłów na posty. Poza tym może trochę sportu? Profesjonalistką w tej dziedzinie nie jestem, ale jakąś tam wiedzę mam. Wiadomo- sport to zdrowie :) Często zdarzają mi się jakieś dziwne chwile refleksji, a nie z każdym z mojego otoczenia chcę lub mogę się nimi dzielić. Ale anonimowość wykorzystam, także czasem będziecie mogli dowiedzieć się co tam w tej mojej głowie siedzi... nie musicie tego czytać ;p po prostu każdy czasem ma ochotę coś z siebie wyrzucić, co nie? ;) Póki co zdradzę wam, że uwielbiam gotować. A jeść to już w ogóle. Zresztą, kto nie lubi? Dlatego taka tematyka sporadycznie również będzie się pojawiać. Podsumowując- blog lifestylowy! Czyli to co ja lubię najbardziej. Totalny misz masz :) The way of MY life.
To co? Zaczynamy?

7 komentarzy:

  1. powodzenia w blogowaniu :D ja mam dwa blogi, jeden już prowadzę 7 lat a drugi ponad rok to wciąga:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję decyzji o blogowaniu, nie ma to jak mieć własnego bloga :) jeśli pisze się o tym co się lubi, co interesuje to blog ma duże możliwości, choć trzeba o niego dbać i o czytelników ;) U mnie minął rok blogowania i nadal jest to moja pasja :) Drugiego bloga założyłam bardziej osobistego..i też się w nim spełniam.
    Powodzenia i chętnie zostanę pierwsza obserwującą ;)

    Ps. W odpowiedzi na zapytanie u mnie dotyczące wosków: Generalnie wszystko zależy od gustu. Ja sama próbuję różne zapachy, które mnie zaciekawią lub zupełnie nowe.. Metodą prób i błędów dochodzę do wniosków, które są moimi ulubionymi. Najbardziej lubię owocowe noty choć spodobał mi się też Baby Powder, True Rose czy właśnie Bermuda Beach i Wedding Day.

    Musisz próbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jeśli chodzi o Yankee skuszę się na pewno. Ale póki co moim zapachowym uzależnieniem jest http://aromatella.pl/ :)

      Usuń
  3. Witamy na pokładzie :D No i powodzenia ;) To na pewno uzależnia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne będę tu zaglądać. Na pewno bd fajny ;)) obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super się zapowiada :) Czekam na kolejne posty i na pewno będę Ci odwiedzać i czytać :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń